Obserwatorzy

Trochę o The Sims 4

Widzieliście już zapowiedź The Sims 4? Ja szczerze mówiąc uważam, że simowie wyglądają troszkę jak z simsów 2, ale to tylko moja opinia ;p. Ale ogółem podobają mi się emocje, to jak sim zachowuje się w danej chwili urozmaica grę. Nowy sposób tworzenia simów też jest ciekawy, ale ja raczej wolę stary sposób tworzenia nosa, ust itp. W sumie budowanie domów jest teraz łatwiejsze dzięki łatwej możliwości przeciągania ścian oraz przenoszenia pokoi wraz z meblami. W sumie więcej nie wiem o 4, ale pewnie niedługo będzie kolejny zwiastun czy coś i ja albo Sara podamy wam linka :3. Ale szczerze mówiąc.. Nie wiem czy te nowe simsy są aż tak dopracowane żeby wydawać kolejne setki na podstawę do gry i dodatki, potem jeszcze będą simsy 5, 6 itp. i pewnie będą co raz droższe, ale znając życie i tak wszystkie kupię ;d.
A tu podam wam jeszcze link do prezentacji rozgrywki po polsku oraz oficjalnego wideo z simsów 4 i jeden screen na koniec tak sobie:

Prezentacja rozgrywki

Oficjalne wideo



PS. Już prawie zapomniałam, Nyu to Selena90909, zmieniłam nazwę. ;3


 
Do zobaczenia! :)

1 komentarz:

  1. Już nie mogę doczekać się the sims 4! Dla mnie simowie wydają się jacyś brzydcy.

    Wpadniesz? http://loveworldthesims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń