Obserwatorzy

Własna mumia w simach!

Ostatnio grając w simsy odkryłam bardzo ciekawą rzecz. Wstawiłam sarkofag i położyłam tam spać moją simkę. Odrazu nie stała się mumią. Najpierw ostrzegali mnie przed klątwą. Bądź cierpliwy. Poprostu każ swojej simsce spać tam w nocy. Dobra a teraz instrukcja jak wstawić sarkofag :
1.Wpisujesz kod testingcheatsenabled true (okienko do kodu Shift + ctrl+c)
2.Wchodzisz w tryb budowy.
3.W trybie budowy wpisujesz kod buydebug
4. Pojawią się przedmioty których jeszcze nie widziałeś xD
5. Klikasz na różne (czyli te 3 kółeczka ;D) i szukasz takiego złoto czarnego sarkofagu. Nazywa się przeklęty sarkofag. ( Jeżeli znudzi ci się bycie mumią kup złoty sarkofag nazywa się błogosławiony w taki sam sposób się uleczy w jaki się zamieniła)
6. I to wszystko. Jeszcze tylko kilka fotek Dla pomocy ;D

( Pamiętajcie Wszystko to można zrobić jak ktoś posiada dodatek Wymarzone Podróże)


Przepraszam za niewyraźne foty z moich simsów. I powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz